❤ Followers❤

Do contact me wherever you are❤

Do contact me wherever you are❤
HAPPY SHOPPING ❤

Wednesday, July 21

g0t s0mething in my heart...


huhuhu...sedeyyyy...xtau nape..mcm ada dlm kepala ni..tp still..dun knw h0w 2 describe dis feeling at da m0ment...love..love..love..make me sick...try tuk buang dr kepala..hati.sume ni..tp xdpt...da melekat...hurrmm...keyakinan dan kepercayaan..mn 1? mcm sama..tp..y?? 0wez b da pr0blem between me n him...mayb im n0t a right pers0n 2 him...mayb la kan...but, im in love..to0 deep inside my heart..i love him..i want him...*_*

seksa..menyeksa...d seksa...hurmm..dun knw where am i..am i too cruel..x tau nk jaga perasaan dan hati org lain..?? n0body is perfect..come on la..try to trust me..and i'll b yours...

hurmmmm..(sign again) ape pnye mslh deeee...shuuu...shuuu...shuuu...g0 away from me...mls nie nk pk2...>___< tiredddd....

my C0NCLUSION..just 1...2 b wif u in da rest 0f my life..ngerttii?? understood?? fhm tara fhm?? tara faham ketuk kepala...%&^%$##@$#%^&*(..

2 comments:

  1. dugaan dalam hubungan.. biasa lah tu.. byk2 sabar eyh :)

    ReplyDelete
  2. thx aisumi chan...*__* yerpp...dugaan2...

    ReplyDelete

jomm sihat dengan SHAKLEE uOlls..

thx yeah!